Barnvakt

Idag har varit en mycket skön dag!
Mamma kom hit med hundar och drack kaffe med mig ute på gården, vaktis har fixat vår dörr, element och spisen och så har jag varit Mindievakt =)
Jag fick ha skruttungen alldeles för mig själv en stund.
Typ en kvart efter att Lina åkt sov hon på min stora sköna mage :D
 
Myspys, hon sov en hel halvtimme.

Prommis med mor och hundarna i lillskogen blev det idag också, en alldeles utmärkt lång vända.

Bäst av allt idag så har vi handla hem massa bra kött och fiskgrejor som fryses in i vår minifrys.
Omstuvad är den nu så det skulle nog kunna gå att trycka in liite till där :P

Jag som många andra gravida vill ju gärna fixa ordning hemma innan får efterlängtade bebis kommer.
Så igår efter att ha haft den snart ett år så har soffan äntligen fått lite sprayskydd på sig,
som ska motstå fläckar bättre. Så nu hoppas vi det!

Har väl lite mer pyssel att göra och det känns så skönt att pricka av min lista..

Har köpt hem smörgåsgurka och leverpastej så nu blir det smörgås till kvällsmat.

Trevlig kväll!


Kommentera gärna
Postat av: Jenny

Nejdå! Inte har jag så fullt upp, klart jag har tid att ses! Ska på en föreläsning på onsdag efterm. Men annars är de väl inget som står spikat! Bm kl 11.30 imorgon(tisdag)... Vi kan väl höras på telefon imorgon...?!

2010-04-26 @ 21:51:56
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0