Dag 10...eller typ 12

... och fortfarande sjuk. ÅÅÅÅÅH!
Igår var en bra dag. Pigg och "bara" torr i halsen. Men fy tusan, det är också hemsk. Spelar liksom ingen roll
hur mycket vatten jag dricker, jag kan ändå inte prata eller knappt svälja, uuh!

Så av dom här nätterna har jag väl sovit 2 av dom ganska hyffsat, det räcker inte till riktigt.
Först sover man dåligt för ont i halsen och är hostig. Sen blir halsen bättre, då kommer det torra istället
och nu när jag skulle trotsa det torra då kommer det onda tillbaka igen. Och när man varit sjuk en vecka, då kommer febern.......

Jag skulle vara glad bara jag fick sova! Lättare att bli frisk då, känns det som iaf.
Så om nån vill plocka fram trollspöt, vore jag tacksam!

Ja, det var mina roliga dagar det!

Hoppas ni andra håller er friska!
Saknar min kompiisar:(


Kommentera gärna
Postat av: Lina

Ja usch jag tycker verkligen synd om dig. Hoppas att vi kan ses snart =)

2010-04-06 @ 09:29:29
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch o fy! Hoppas du snart blir frisk för jag vill leka med dig!!

2010-04-06 @ 11:47:23
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0