En grå, trist torsdag

Men regna på, bara för nån dag för då är snön snart heelt borta!


Fick besök av småfolk idag! Mindie och Lina och dagen till ära hade jag gjort cheesecake =)
Mycket god och kall, perfekt för en sönderhostad öm hals. Nu vet jag att den var god, för det sa Lina,
men i min mun smakade den just inte så mycket alls, mest kallt :)


Så skönt att kunna träffa någon och prata lite och mjuka upp stämbanden igen, dom satt ju nästan fast :P
Nog för att Ted absolut duger i de allra flesta fall och har varit ännu mer underbar nu när jag
varit så sjuk, men det är ju skönt att träffa kompisar.
Och när man får träffa skruttunge Mindie som ler så fort man tittar på henne så blir man ju bara så mycket gladare. Lilla solstråle!

Underbart är det och att dom där små kan påverka många så mycket och göra så många glada.
Ja, det är så kul med vänners barn och snart får dom en kompis :)

Åå vad vi längtar!
Jag älskar dig så otroligt Ted<3
Tack för att du är min,
MIN BÄSTA


Kommentera gärna
Postat av: Lina

Snart snart =) Jag längtar! Tack för igår.

2010-04-09 @ 09:40:22
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0