Ja, jag är glad

Besök hos barnmorskan idag stog på listan.
Efter att bebisen legat med huvudet näråt flera besök så låg det visst uppåt sist vi var där.
Så nu hoppades vi bara att den lilla skrutten låg rätt igen.
Barnmorskan kände ett huvud neråt, och absolut det var ett huvud tyckte hon.
Så kände hon upptill också och det kändes också som ett huvud.
Hon fick ta in en till barnmorska, som efter lite kläm tog fram UL och därnere låg ett huvud =D

Det var visst en hård lite rumpestump som låg uppåt! Lilla skruttis därinne!
Nu undrar vi mer och mer vem det är <3
Mörkhårig, ljuhårig, lik mig, lik Ted, vad ska den heta?
Ååh vad vi längtar!
1 månad kvar

Efter att ha träffat Merimas färsking så känns det ännu mer otroligt att vi snart också har en :)
Lite ofattbart att den ska ut också, men det kommer det också!

Har varit trevliga dagar med vänner och mycket prat så jag känner att halsen börjar bli lite öm igen,
hoppas att det inte är på väg tillbaka.
Kanske kan vara lite tystare imorrn så halsen får vila :)

Mer sol vill jag beställa också! Det är så härligt!


Kommentera gärna
Postat av: Jenny

Va skönt att bebis vänt på sig igen nu! Nu får den allt ligga kvar sådär... Tänk, EN månad!!! Snart är de dax:)

2010-04-20 @ 22:09:41
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt att bebis låg rätt och hoppas den ligger kvar! :) Våran låg med huvudet ner förra veckan men var inte fixerad än så jag hoppas den är det vid nästa bm besök. Tänk vad spännande Sandra inte långt kvar :D Bebis kan ju lika gärna titta ut nu också även om jag tycker den ska vänta till minst v.38 men det är så näära! :D

2010-04-20 @ 22:23:13
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag mår rätt bra faktiskt trots allt som hänt nu på sista tiden. Tar en dag i taget helt enkelt, inte lätt alla gånger men det går. Längtar så otroligt efter bebis nu men som sagt, inte långt kvar vilket både är nervöst och spännande :)

2010-04-22 @ 00:05:41
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0