Jennys reaktioner

Min syster Jenny är hysterisk för det mesta!! På alla sätt och vis, både när hon är arg och när hon är glad.
Men det finns inget härligare än att se hennes reaktioner när hon blir riktigt glad.

Som idag.
Vi har helt lurat henne att det var mamma och pappas bröllopsdag och att vi skulle äta lite gott.
I själva verket har vi alla köpt henne en ny cykel (då hennes gamla är väl använd och kanska kaputt).
Pappa ber henne gå ut via altanen och hämta blåbär i frysen och där ser hon cykeln.
Hon tittar in på alla oss och håller sig för ansiktet och börjar gråta. Då blir en annan också tårögd, man kan inte få en finare uppskattning än av Jenny när hon blir glad =)
(Hon grinar ganska ofta när det händer nåt)
Varsågod Jenny! Du cyklar jämt, du älskar din cykel. Men den här är bättre, håller längre, har kjol skydd ;) och cykelkorg. Du är den väl värd <3


Kommentera gärna
Postat av: Syster Jenny

Åhhh, jag är så glad! :D Den är verkligen perfekt! Och du, kjolskydden gör allt.:P haha. Tack så jättemycket! <3

2010-08-24 @ 22:33:17
Postat av: emma

Som vanligt blir jag alldeles tårögd jag också! :-) Va fint gjort av er, kan tänka mig att hon blev nöjd!!!

2010-08-25 @ 08:12:33
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ja det där var så kul att se, så sött! Hade tänkt stanna hemma för att plugga, men jag är glad att jag följde med ;)



Haha! Ja det fanns ju faktiskt en del bra saker också :) Hörde att du hade velat haft en adidas åt lovis och det hade vi ju kunnat köpt men det fanns inte mindre än 86 tyvärr.. Haha jasså den finns där, men nej är nog inget för mig men Sanna var sjukt söt iaf ;)

2010-08-26 @ 10:31:25
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Vilken rolig bild på er! :)Verkligen passande till det du skrev om reaktionerna ;)

2010-09-02 @ 14:41:43
URL: http://ingridonwheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0