Det knyter sig i magen...

Usch!
Vi har pratat om det här hur föräldrar straffar barn som de tycker gjort fel.
Herregud! Vilka tillvägagångsätt vissa använder :,(

Fick en länk skickad till mig på facebook häromdagen.. En mamma som gav sin son nån stark krydda
som han skulle ha i munnen.. Han fick inte svälja och inte spotta... Tillslut fick han spotta ut men då fick han sig en riktig kalldusch..
Efterhand så hade jag inte velat sett den.. Jag grinade..
Fick se sen att det var dottern som hade filmat sin egen mamma så jag hoppas att hon fick sig ett rejält straff!!


DETTA ÄR VERKLIGEN TORTYR!!
Hur kan man göra så mot sitt eget barn?!
Kan man verkligen tycka att det är en bra metod?

Jag tycker helt klart att det ska finnas konsekvenser men det här är ju en typ av misshandel..
FEL, FEL, FEL!!!
Nej fy! Det finns många som inte borde finnas!


Kommentera gärna
Postat av: Leia ♥

Det är helt klart fel. :O Det finns ju andra och så mycket bättre sätt.

2010-12-14 @ 12:19:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Usch ja kan inte läsa eller se om sånt här! De gör ont i hjärtat för dom stackars barnen.

2010-12-16 @ 11:18:28
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda och Melvins mamma

Ne fy då.. Å jag som får dåligt samvete som sätter Mathilda i trappen när hon gjort något.... Så får hon sitta där en stund..



Hemska människor de finns...

2010-12-17 @ 09:48:31
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0