Ett paket

Ett paket från Ellos kom här om dagen =)
Jag har spanat in en jacka lääänge som jag vill ha till Lovis och nu var det rea på den på ellos.
Då smällde vi till :) Den blev ju iaf 130:- billigare :)


Jag bara ÄLSKAR den!

Jag fick också lite grejs =)

  

Ted fick också men det slår vi in i julpapper =)

-24
Vi som skulle gått till Merima idag. Vi stannar inne istället.
I den här kylan borde ingen behöva gå ut!
Inte min bebis och Astor iaf!


Kommentera gärna
Postat av: Mima

Jackan är jättefin.. Hon kommer va så tuff i den ;)

2010-12-08 @ 13:02:08
URL: http://patroa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah, jag borjade nastan grata nar jag sag bilderna.. Jag langtar efter lovis! Och moster Jenny finns alltis for lilla Lovis, sa om nagot hander hennes basta foraldrar sa har hon maaanga som tar hand om varat lilla hjarta. :)

2010-12-10 @ 10:09:31
Postat av: Anonym

Jag rakade skriva pa fel blogginlagg. :P Men du fattar vad jag menar! / Syster jenny

2010-12-10 @ 10:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0