Familjen Magnell

Ja, vi är nog familjen tajkon!
Vi hörs och syns alla medlemmar, så är det bara.
Bråkat har vi gjort massor och humör har vi.. Inte minst jag....
Men gud så roligt vi kan ha.
Många familjer bråkar nog inte så mycket som vi gör/har gjort men jag vet också att många familjer inte skrattar lika mycket som vi gör heller..

Idag har vi haft Robinssonkväll här med mor & far och Jenny.
Lyckades lura på pappa att prova på Moooove också :P Det ni, skulle ni ha sett :D

  

Blir och tänka också på alla kvällar...Seeeena kvällar vi syskon kunde sitta och bara gapskratta åt
dåliga vistar och skämt.. Herregud, vi skrattade ju så vi fick hosta :P
Så vad gör lite bråk när man kan ha så roligt?
Pappa kom ofta ner och väste åt oss att vi skulle lägga oss.
Ja, jag saknar det faktiskt..

Vi syskon kan ju ha riktigt roligt.

Och så är jag glad att jag kan gå ner några nivåer och faktiskt vara barnslig.
Det blir så mycket roligare då :)

  



Unge, du ger så himla mycket KÄRLEK till oss <3


Kommentera gärna
Postat av: Mima

Underbart är de enda jag tänke på när jag läser detta inlägg!! De är dessa gånger msn inser hur underbar familj man har och hur lyckligt lottad man är!!

2010-12-19 @ 19:01:59
URL: http://patroa.blogg.se/
Postat av: Syster Jenny

Vi har världens bästa familj helt enkelt. :) Och världens bästa Luvis och kommit och gjort familjen ännu bättre! :)

2010-12-22 @ 12:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0