Jag undrar och fundrar...100 dagar kvar

...vad det är för liten rackare i min mage :)
Det är då en livlig, sprattlig liten vildning med dagens hjärtljud på 145.

Vi mätte magen idag också och vägde.
Ted följde med och fick höra bebisens hjärta för första gången.
Nu kommer tiden gå ännu snabbare när man går till bm med 3 veckors mellanrum.

Här om natten drömde han att jag födde en pojke. Undrar om han har rätt?!

Ja, jag funderar och funderar, vad det är, hur den ser ut, vem den är lik, vad den ska heta.
Vår operation Olle :P Som Ted kallar det..

Ja våren och sommaren kommer bli helt underbar. LÄÄNGTAR!!
Och med min underbara Ted!
Enorm lycka, massor av kärlek!
<3

25+2

Var precis in på familjeliv också!
100 dagar kvar till bersäknad förlossning!

Du är på dag 180 av 280. (64,3%).
Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 4 fulla dagar (v25+4).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Fre 21 maj 2010
Du har 100 dagar kvar till beräknad förlossning.


Kommentera gärna
Postat av: Patricia E

Vad härligt det låter! Du har sån fin mage :)

2010-02-11 @ 09:13:52
Postat av: Helena M

Tiden kommer gå så fort så snart är din skruttunge här :). Själv tycker jag tiden gååår såå sakta just nu! Ha det bra :) Kramar

2010-02-11 @ 10:55:33
Postat av: Johanna

åhhh vad jag längtar till maj!!!

2010-02-11 @ 12:15:10
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh Sandra, ni gör mej så glad. Preecis som ni har det ska det vara när man är med barn :) jag blir sååå sugen när jag läser & tittat men, inte än :) vi ska satsa på hus å gård till hunndarna först! lycka till med allt, fina magen & fina rummet :) täänk om alla kubde va lika förberedda som du. Puss

2010-02-12 @ 16:48:13
URL: http://aboutanything.blogg.se/
Postat av: Syster Jenny

Åh, världens finaste syster med mage. :) haha jag drömde inatt att jag fick reda på vad det var för ett troll i magen! Du gav mig typ en förpackning så skulle jag öppna den för att se vad det var för kön! Helt sjukt. Och vet du hur det var? Det var nån himla skelettbit, som man tydligen skulle avgöra på, men vi fattade inte så fick ändå inte veta! :P haha

2010-02-13 @ 10:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0