Det närmar sig...

Fått en hel del gjort i helgen! Fast vi skulle ta det lugnt!
Det blev Ikea i lördags med massor av shopping:
förvaring, sängkläder, lampa, små och stora täcken, kuddar, madrasser och massa mera.
Ååh, det var så kul att handla och tur att Ted stoppade mig mellanåt, annars hade det blivit ännu mera :)
Jag hade kunnat köpa allt. Det är ju våran första bebis, klart den ska ha! :P
Ja, det finns ju hur mycket som helst för dom där små.

Första gången åkte vi till Västerås BARA för att gå in på Ikea. Annars passar man ju på att kika i andra affärer när man ändå åker dit. Men nu bestämde vi Ikea, bara.
Och gud så skönt det var att bara strosa runt där och kika i lugn och ro, plocka i, plocka i, plocka i, käka lite mat och det roligaste..kassan.

Det är ju så med den där stora affären där dom har lagt promenaden så bra så att man går förbi allt och ser
saker som man inte alls hade tänkt handla från början. Har aldrig haft ett så långt kvitto på mest mindre saker.
Jag gillar Ikea :)
Hemma i tid var vi också!

Idag var vi till Borlänge och beställde vagn :D
ÄNTLIGEN hade den kommit så vi fick känna och klämma.
När vi åkte hem hade vi med oss en bilstol med fäste också!
Det känns riktigt bra :D Men lite konstigt att det står en liten bilstol i lilla sovrummet!
Det är ju liksom på riktigt! Jag kan känna på magen varje morgon för att se så att den är kvar och jojomen den är där, lite mindre bara, för att det är morgon, men full fart i den :)

 
                           Fast med svart klädsel


Så nu så sitter hyllan på väggen, sängen är bäddad så det är väl ungefär bara min lilla dalahäst som jag ska införskaffa som får första plats på hyllan :)

Astor har fått en ny säng idag också! Jättemysig!


Jag ska ta min svullna fingrar, sambon och hund och gå och lägga mig!
God natt!


Kommentera gärna
Postat av: Jenny

ÄLSKAR Ikea! Håller mä dig man kan verkligen handla hur mycket som helst =)



Skönt att ni äntligen fick känna på vagnen så den kunde beställas, riktigt fin är den!

2010-02-01 @ 08:00:49
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Jenny

ÄLSKAR Ikea! Håller mä dig man kan verkligen handla hur mycket som helst =)



Skönt att ni äntligen fick känna på vagnen så den kunde beställas, riktigt fin är den!

2010-02-01 @ 08:01:00
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Lina

Ååh vad skoj =) Nu är allt nästan klart Sandra, vill komma och kika någon dag får se hur rummet blev =) Och tänk det är verkligen inte lång tid kvar till lilla pluppen ska göra entré =)

2010-02-01 @ 11:09:08
Postat av: Sandra

Så underbart! Och JA, det är första bebisen och klart den ska ha allt man vill köpa åt den ^^ men jag håller med dig, tur vi har våra män som kan stoppa oss ;) Haha! Jag ska också skriva ett blogginlägg snart och lägger upp bilder på möblerna vi köpt så får du se :)

Vagnen ni köpt, är det liggdel också då? =)

2010-02-01 @ 11:12:37
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du har fått en utmärkelse av mig: Kreativbloggen.. kolla min blogg!

2010-02-01 @ 17:30:54
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Sandra - gravid i v 30

Vi har det mesta klart. Bilbarnstol har vi inte köpt än, men det ska vi göra snart.

Sen är det lite småsaker till mig, såsom amningsbh och sånt :)



Vilken barnmorska har du på mvc? :)

2010-02-01 @ 18:45:10
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag använder redan inlägg i bhn, mina bröst har läckt sedan v.20. Sover med en bygellös bh på nätterna för att inläggen ska stanna kvar. Drygt är det men samtidigt är jag glad för det är ett bra tecken på att mjölkproduktionen kommer gå bra. =) Du ska vara glad att du inte läcker än för det är drygt ibland....

2010-02-01 @ 21:30:45
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Emma&Arvid

Du har fått en award i min blogg :-)

2010-02-03 @ 20:56:01
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0