Det har varit fint väder...

Jag är alltid dålig på att blogga men nu kan jag i alla fall skylla på det fina vädret.
Här hemma har det inte städats på två veckor för vi har flytt hemmet när vi har sett solen på morgonen.
Och i våran bastulägenhet går det ju inte att vistas i när det är så varmt ute.

Nu sitter jag här tillslut med lite vitdisig himmel ute, en hund i knät, en snart sovande bebis bredvid mig och en nöjd spelande sambo sittandes i våran puff.  "Nya spelfotöljen" har det visst blivit.

I veckan har vi inte gjort så mycket mer än vistats hos mor och far och bara njutit av det fina vädret.
Förra veckan hände desto mer.
Jag, Ted och Louise gick på Eclipse, mycket bra.
Ludvika festen till helgen.

Hade längtat lääänge efter min Bajapäron.
Skulle bara dricka lite av den för att den är så hiiimla god och jag kom hem 3 på natten, hmm, så lite annat slank nog ner :P
Hade sån himla kul kväll!

   

Ted var hemma med Lovis, på lördagen var det hans tur.

Lovis blev 6 veckor i torsdags.
Våran skrutta<3

Älskade lilla unge som utvecklas för varje dag, rullar från mage till rygg sedan 2 veckor tillbaka,
ler och pratar massor.


Kommentera gärna
Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Men så söt!

2010-07-11 @ 09:36:52
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/
Postat av: Patricia

Den där bilden är verkligen så fin! :)

2010-07-11 @ 21:20:33
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0