Snälla pappa??

Kan inte du laga dom här skorna åt mig?

   

Jag älskar båda paren och båda är trasiga, men jag tycker att dom går att laga.
Pappa tycker inte att det är nån idé.
:(
Visst, dom är tre år gamla men sååå sköna och jag tycker ändå att dom är värda att försöka laga iaf:P
Och svårt är det att hitta nya nu när sandaler är så populära.

Glad är jag över att jag har hittat ett par sandaler som mina fötter passar i.


Men jag vill kunna ha mina flipp-flopps!!


Lovis provade sin morfars sandlare men dom var liiite stora.


Vi hade en trevlig midsommar med min härliga familj<3


Kommentera gärna
Postat av: Lina

Har du äntligen fått dina sandaler =) Lovis får nog vänta ett par år innan hon kan ha sin morfars sandaler :P

Jag har haft bättre dagar, och du kommenterar Sandra. Det är bara dom som aldrig kommenterar som behöver ta åt sig =)

2010-06-26 @ 22:49:04
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Patricia

Hehe, ja en sån bild skulle det ju ha varit :P

Fin bild på er i alla fall:)



Hur gick det med den där sittkudden förresten, vann du budet?

2010-06-28 @ 09:36:50
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Patricia

Nej kan tänka mig det :p men huvudsaken är ju som sagt att lovis blir bra ändå hon som är huvudpersonen så att säga.



Jasså då är den alltså påväg till dig, har aldrig provat någon men dem ser ruskigt sköna ut.

2010-06-28 @ 21:32:09
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0