Gävle

Jag har haft en jättebra helg.
Vi köpte en begagnad kista i fredags :D
I lördags åkte jag och Lovis tåg till Gävle till Frida. Angelica var också där.
Vi gick en skön lång promenad genom en park som var jättefin och mysig.
Fikade på ett såååå mysigt café. Man kunde sitta både inne och ute. Ute fanns det dynor och filtar
så vi satt ute. Och i det underbara soliga vädret =)
  
   
  
Tack för en jättemysig helg =)(

Så nu har Lovis åkt tåg för första gången det gick kanoners.
Med varmt vatten, ersättning och lite banan så var det så bra så.
Vem behöver matstol?
Vi puffade väl till det lite med min jacka så fick hon sitta i ett hörn :)
  

Kom hem i söndags.
Lovis fick vara hos sin mormor och morfar och vi tog tag i slipningen.
Så nu har vi slipat kista i två dagar och det känns i kroppen. Är helt öm bara av att skriva
på datorn. Men det kommer bli skiiitbra. Vet bara inte riktigt än hur jag ska måla? Vi vill nog inte ha
den hel täckande vit.. Hmm, vi får se då.

Dricka lite kaffe nu då och mysa inne tills älskling kommer.
Ute blåser det storm och det knakar i hela huset.
Vi stannar inne..


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Fina bilder, vad mysigt det såg ut. Gillade den vita bilden med hyllor och pärlspont, sånt är så snyggt.

2010-11-10 @ 10:52:35
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0