Helt ensam...

..sitter jag här.
Eller själv och själv. Astor ligger tätt, tätt under filten. Han älskar filtar. Och har man
en stor tröja på sig så vill han gärna in under den också. Och gärna in ända längst in mot huden =)
En godispåse har jag bredvid mig också :P

Mössan tar sig, det blir nog riktigt bra. Har tappat några maskor så det är lite småhål, hehe, men det blir kanon.
Då kommer det lufta lite extra ;)

Ted kommer hem imorrn och jag läängtar redan.
Det kommer vara tomt i vår stora säng inatt...

Plockade fram en body i Lovis garderob som jag älskar

Varför använder jag inte den på henne för?
Kortärmad kan hon ju ha hemma, för här är det varm.

Köpte en body häromdagen som Lovis ska ha HELA december :)

Och idag var jag bara tvungen att köpa den här.
Men den kommer hon kunna ha vid 1 år, tycker det är mycket finare när hon kan gå.

Jag tror att Lovis tror att hon kan flyga <3



Hihi. Hittade en bild på vår lilla Astor på väg hem efter att vi hämtat han =)
Och där var han verkligen liiiiten
<3


Kommentera gärna
Postat av: emelie

Tack =) vilken söt body hon har =) hihi =)

Idag inhandlade vi också en jeansskjorta åt Thilde, eller rättare sagt hon valde den själv! Hon har ju blivit rätt så bestämd när de gäller kläder =)



2010-10-28 @ 22:50:56
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Åhh jag älskar den där lussekattsbodyn! :D



Använder du inte kortärmat på Lovis om dagarna? Jag låter Molly ha kortärmade bodys men ska vi ut sätter jag på henne en zip-tröja som är långärmad :) Men sen är Molly väldigt varm av sig Lovis kanske inte är det?



Klart hon kan flyga, det är det hon gör om nätterna när ni sover ;) Molly hon brukar surfa istället ;)



Lilla söta Astor :)

2010-10-29 @ 01:28:50
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: emelie

Ja hon valde mimmitröjan själv =) JDen var faktiskt super tuff på! ska ta bild nån dag så du får se :)

Ja de är kul och köpa tuffa kläder när dom blir större, men de finns ju såååå mycket bebis fint :)



Jag bestämmer nästan alltid vad hon ska ha på sig! Men ibland kommer hon ut från sitt rum och har redan klätt sig! Och då vill man ju bara berömma henne =)

De små liven :)



Trevlig helg!

2010-10-29 @ 21:22:59
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Patricia

Nämen vad frän lussekattsbodyn var, tummen upp!



Förresten vet du vad robin sa när jag visade bilden.. "Jaha en sån har Lovis" Jag svarade: "men det är ju lovis!" Haha

2010-10-31 @ 00:03:57
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Patricia

Nej :) Inte bara färgblind kanske :P

2010-10-31 @ 13:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0