Höhöhöhöhöhö...

Ont i kroppen kan jag säga efter igår! Ända upp till huvet!
Playstation Mooooove och dansa som galningar gjorde vi =P
Lina, Merima och jag.
Saknade några!
MEN NÄSTA GÅNG!!!!

Ja, herregud! Jag hade skiiitkul!
Gick barfota hem igår natt då jag var lite slut i fötterna efter att haft klackarna i taket i nån timme.
Inge vidare varmt var det, men det gick fortare hemåt.

Som frukost idag blev det en cola och en paprika, hehe. Ekade i vårt kylskåp...
Har städar undan flaskorna också. Jösses, det såg ju ut som det var 10 pers här inte 3 :P
 
Jag gillade min frippa =)

  
Grymt kul kväll gott folk. Fina paket fick jag också =P

Kan bjussa på bild på skönheten och i sina nya mössor <3
 
Hihi! En påve och en jordgubbe. Mammas sockertjej.

Vi hälsade på Maria och hennes päron i veckan. Hennes mamma hade gjort en
sån fin jordgubbemössa åt Lovis. Tack Annelie! =) Passar perfa till våren.

Så fick Lovis hoppa i sin vinteroverall för att se hur stor den skulle vara och visst finns det plats :P

Michelin på hög nivå :P
Den ser ju mest stor ut för att den är så himla fluuuuuuuuffig. Hon ska ju inte ha den förräns till
vintern så hon hinner ju växa i den lite till. Sen ska hon ju ha den några månader.
Hon kommer värmas fint till vintern. HEHE!

Nu ska det bara jäsas i soffan med 2 påsar godis. Det får man idag =)


Kommentera gärna
Postat av: Jenny

TOKA!! Inte kan du gå hem barfota heller :) fast du kanske hade dansat fossingarna varma så dom klarade kylan ;)



Lovis kommer ha supermysigt i sin overall i vinter, lite stort ska de va:) kevin försvinner nästan i sin nu men dom växer i räserfart!

2010-10-03 @ 21:09:39
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: NATTIS

nästa gång!!

2010-10-04 @ 08:45:03
URL: http://nnattisss.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Nja, jag tror inte på det där. Att det alltid är tänder som är boven, de har folk sagt åt mig sen hon var nån månad. "Det är nog tänder på G".... Men hon har sånna här dagar. HOn är helt enkelt rastlös. Men det vore skönt om det fanns en anledning!!

2010-10-04 @ 15:59:22
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Såå söt i overallen!

2010-10-07 @ 21:39:45
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0