Tripp trapp ska det vara :P

Dagarna säger bara svisch och så är dom förbi.
Jag har inte tråkigt på dagarna och fort går dom. Vissa dagar vet jag inte ens vad vi gjort?!

Igår var vi i alla fall till borlänge.
Och trängdes med alla andra....Ja, och Ted körde Lovis vilket innebär att det tog lite tid att komma fram.
Jag säger ursäkta, ursäkta, ursäkta och kör och så var man framme :P En och annan hälsena kanske åkte av,
men dom gör ju inte vagn med ringklocka :P Skämt å sido, haha!!

Så nu har Lovis fått en TrippTrappstol och en åkpåse.
Vilka snälla föräldrar hon har.
En alldeles NY tripptrapp som nu står och pryder vårat kök :)
Och en skön åkpåse så nu slipper hon frysa in den kalla hösten och vintern.



 
Jaha!! Säger hon, hur ska man sitta då?
  
Och nu när vi köpte stolen, babysatsen och dynan fick man brickan med på köpet.
Tack för det! Kul att få nåt när man köper en stol för så mycket pengar =)
Och så skulle man registrera den på Stokkes hemsida för att få en garanti på 7 år,
det var ju inte dåligt :D

Den här stolen kommer ju kunna användas lääääääääääääääääääääääänge.
Slit den med hälsan hjärtat <3

Hon har fått ätit grött också och det var gott säger hon :P

Ja, förresten.
Mamma och pappa sa alltid när jag var liten att: När löven blir gula då fyller du år :)
Och nog börjar dom ändra färg allt.



Kommentera gärna
Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Jag har också funderat på att köpa en sån :)

Vad kostade den?



2010-09-26 @ 21:34:55
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/
Postat av: Lina

Super fin dyna till. Sötungen pryder stolen fint, och inte visste jag att man kunde registrera... Skulle man ha något nummer då eller?

Brickan är lite rolig när man kan byta motiv tycker jag.



Jag tror också att det är bäst att gå dit en förmiddag. Kan vi inte göra det någon dag om vi ändå inte har något bättre för oss?

2010-09-26 @ 21:49:56
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma

Bästa stolarna!!!

Mathilda har en å vi tänkte köpa en åt Melvin å snart (han sitter i sin hockus Pockus än)

2010-09-26 @ 23:16:22
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, ja håret var något extra iaf =) Men kommer du ihåg hur ja såg ut INNAN det kammades upp då?? Hua! Men de vart ju riktigt coolt sen =) Fast varje dag de vette fan ;)



ååh vilken fin dyna ni köpt till stolen!

2010-09-27 @ 07:41:24
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Ohh jag älskar TrippTrapp! Molly ska också få en vit tripptrapp hade vi tänkt (jag vill ha en vit, daniel svart, men vit ska det blir! ;). Och som du säger, en tripptrapp är verkligen värd alla pengar med tanke på hur länge man har dom. Vuxna kan till och med sitta på dem! Och får man för sig att sälja iväg den senare när alla barn haft den kommer det vara ett högt andrahansvärde på dom så det är kanon!



Har du beställt badringarna än?

Den där brickan är toppen och det är kul att man kan byta bild. En bekant här i Falun har lagt in en kollagebild med massor av små bilder på olika saker. Som sonens favoritleksak till mormor och morfar, deras katt osv. Så sonen sitter och pekar och pratar om deras kass och så vidare, så smart! :)

2010-09-27 @ 16:36:09
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Öhhh konstigt att min fråga om badringen hamnade mitt i när jag skrev den sist? haha! :P

2010-09-27 @ 16:37:43
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0