En månad kvar

En månad kvar!!

Visst är magen mysig. Jag älskar att vara gravid och jag är så underbart glad över att
ha fått mått så bra. Både med Lovis och hittills i den här graviditeten.

Magen är kanonbra att ha..
Perfekt att sätta Lovis på när man bär runt på henne, vilket kan bli en del..
Kanon när jag sitter och virkar då jag kan lägga sax och trådar och grejer på den.
Eller när vi äter i soffan, då kan jag ju ställa tallriken på den.
Men nu föredrar jag att sitta i köket så jag kan få luft samtidigt som jag äter också ;P





Och jag älskar alla rörelser som bebisen gör där inne. Eller ja, dom flesta iallafall, hihi!!
En riktig vilde är det.

MEN!!!
Just nu känner jag att det skulle vara skönt att ha bebisen på utsidan, få kunna ligga på mage,
kunna röra mig som jag vill, kunna ha mitt barn och min hund i knät, så att dom får plats..
Jag lääängtar efter att få krama Ted ordentligt, för nu kommer vi inte direkt nära varandra...

Ja, jag längtar tills jag får vara lite mer "normal" igen.. Jag längtar efter våran bebis.
Jag vill se hur den ser ut, vem det är, vem den är lik..
Åååååå bebis, bebis <3

Samtidigt så njuter jag av denna knölis inne i magen nu när vi är inne på sluttampen.
För nu ni, är det inte långt kvar!

En månad tills beräknat =D



35+3

Både jag och Ted tror att den här lille rackaren vill titta ut tidigare.

När tror ni??
Pojke eller flicka?


Kommentera gärna
Postat av: Moster Jenny

Helt säker på att knoddisen kommer ut tidigare, typ 31 augusti, lagom när jag har fullt upp i skolan och inte kommer kunna komma hem!!! Och det kommer bli mosters lilla kille. :)

2011-08-18 @ 23:00:40
Postat av: Lina

I dag tror jag att det är en kille. Men jag kommer att ändra mig varje dag :D Tänk vad kort tid det är kvar nu. Helt galet. Jag tycker också att du ska njut av att må bra och vara gravid. Jag har inte kunnat njuta alls denna gång känns det som. Jag tror att den kommer den 16 september. Lillkillen kommer väga 4+50 gram och 51 cm lång =)

2011-08-18 @ 23:14:34
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Jag tror att bebisen vill kika ut den 20/9 (men hoppas på tidigare för er skull men det datumet ploppade upp så jag gissar på det :P)... En flicka på 51 cm och väga 3950gram :)

2011-08-18 @ 23:20:38
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tror att den är en liten kille som kommer den 1 september och han väger 3660 g och är 52 cm :)

2011-08-19 @ 11:12:23
Postat av: sofia

Jag tror nog ni får en till liten flicka som kommer titta ut den 3 septmeber! heja heja!!

2011-08-20 @ 09:44:16
URL: http://sofiaand.blogg.se/
Postat av: NATTIS

ja det är lite drygt att vara så trött, men det blir förhoppningsvis snart bättre =) jag tror att ni får en flicka den 15/9 =)

2011-08-20 @ 16:49:05
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: Frida - mamma till Jonathan och Amanda

Jag tror att du kommer få en pojke runt den 10 september :)

2011-08-20 @ 21:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0