IKEA

Ja, visst är det väl så!
Att våra barn är dom viktigaste i världen!


En tunnel för barnen på IKEA.

Jag och Jenny hade ju en Örebrotripp igår så självklart blev det ett besök hit :)

När vi kom in till barnavdelningen så skiner nog jag upp lika mycket som alla självaste
barnen gör, haha!

Jag skulle lätt kunna fylla många vagnar med saker till våra barn. Jag tycker IKEA har roliga barnsaker.
Mycket färger och mycket former.
Gillart!

Jag vill, jag vill, jag vill!
Men det finns ont, ont, ont om plats här hemma.

Lovis ska ju snart få dela sitt rum med lillesyskon <3
Två sängar står redan placerade och en liten hög med leksaker står i vardagsrummet,
så där kan det nog inte heller proppas dit nåt mer..
Men vi ska nog i alla fall kunna göra plats för ett litet kök till dom små barnen :)


 
Jag blev helt kär när jag såg dom här!
Så dom fick följa med hem! Det kommer bli såååå fiiiint när sängarna ska bäddas =)

Hej sammandragningar förresten!!!
Vet inte hur många jag fått dom senaste två timmarna..


Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0