Kläder till VÅRA barn <3

Vi var upp på stan igår, för att köpa filt till bebisen...Men vi hittade ingen bra..
Blev i alla fall galonisar till Lovisen och kläder till bebis och Lovis.
Tycker så mycket om bodyn och när jag såg att det fanns till "stora" barn också så
kunde jag inte låta bli :)

Sköna, fina myskläder :)





Lovis fick testa sin nya regnoverall som är lite fodrad och nya fodrade stövlar :)
Visst finns det plats att växa i men hon kunde röra sig kanon..

Och inte är det kul att köpa kläder som hon bara kan ha i höst..
Vore ju bra om det passade efter vintern också..


Hur gör ni?
Köper ni precis eller lite stort?


Kommentera gärna
Postat av: Emelie

Havanna har också den där bodyn :) super fin ju!

Jag köper alltid lite större sÅ dom har att växa i :)

2011-08-20 @ 23:46:40
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Lina

Hur mysiga som helst ju =)

2011-08-20 @ 23:53:49
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Kläderna är från KappAhl va? Såg dem och de påminnde så mycket om märket Geggamoja som jag älskar. Såg du om det fanns tröjor i dem? Jag har bara sett bodies och det använder vi nästan aldrig till Molly längre. Har köpt några stycken inför vintern så det inte blir att korva sig under overallen.



På tal om storlekar så köper jag så hon har något att växa i förutom skor eftersom jag tycker de borde sitta bra på fötterna. Man vet ju själv hur det är att gå med förstora eller försmå skor, AJ!

Overaller/regnkläder är ju nästan omöjligt att få i en precis storlek som man vill ha!



Vad har Lovis för storlekar nu på kläder?

2011-08-21 @ 01:21:07
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0