En trött måndag..

Lovisen sover äntligen i sin säng. Har fått lyfta tillbaka henne några gånger..
Kvällarna går kanon, då somnar hon oftast på stört men jag är glad också att det går
så pass lätt att lägga henne där även på dagen..

   

Bebiskläderna är tvättade, ett till trådbacksstativ är inhandlat och dom små
kläderna ligger på plats :)



Grinden in till vardagsrummet sitter uppe.
Haha! Ja, jag tänker stänga in oss därinne..
Den är tänkt att användas när jag sitter och matar lilla bebis.
För jag har inte lust att springa runt efter Lovisen med en
ätande bebis i famnen. Nä! Jag tänkte att jag och bebisen kunde få sitta still i alla fall vid matdags :)

Ska bli spännande att se hur Lovis kommer vara med en bebis här hemma..
Jag tror att hon kommer vara nyfiken och vilja sitta med hela tiden och titta =)



Astor ligger bredvid mig just nu och bara myser.
Mysa! Det är det Astor är bäst på :)
Nära, nära. Oftast gör han en liten knuff mot oss så att han kan trycka sig
lite närmare ändå <3



Trött, trött är jag!! Ted började jobba idag efter 3 veckors semester.. Jag sa till
han igår att han skulle vara extra tyst på morgonen eftersom Lovis fått lite nya sovrutiner och ny säng.
Mmm!
Klockan 5 imorse knarrade hennes dörr och hon kom ut med den lurviga kokudden. Haha!
Sötunge!!
Jag låg kvar i sängen och log för mig själv! Det är ju underbart att höra dom små
klapprande fotstegen :)

Ted fick lägga henne några gånger...... och jag fick fortsätta när han åkte till jobbet.
Tillslut fick hon komma in till mig. MEN jag vet ju att hon alltid somnar bäst själv, men nu ville
jag mysa lite.. Tjena!! Inte ens en 180 säng räcker väl till den lilla fjärten!
Hon röjde runt med gosedjur och kokudden.. Tillslut låg hon hyfsat still.. Jag fick en
lurvig kudde i huvudet då och då men det var ju lite mysigt i alla fall..

Tillslut fick hon en flarra välling och somnade.. Wiii!!
Sen sov vi!!

Snart kommer Jenny med sina pojkar. Så jag blir väl lite piggare när vi börjar babbla :)
Och med lite energi så som kladdmuffins :P


Kommentera gärna
Postat av: Amelie

Åh tack! Ska kika runt lite få se om jag hittar nåt!

Det känns jätte bra att vara gift! Glömmer dock bort det hela tiden!



Just ja, glömde svara om Tequila. Hon fick en kronisk leversjukdom som gjorde att det samlades vätska i magen på henne, det va därför hon fick somna.

2011-08-15 @ 12:41:23
URL: http://ammalla.blogg.se/
Postat av: sofia

tack för tipset mot halsont, ska prova dem nästa gång! Finns ju inget värre än halsont.. uhu.



2011-08-15 @ 16:51:31
URL: http://sofiaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0