Min

Min gamla overall :) 24 år sen jag kunde ha den alltså :)
Jag gillar den! Hoppas den är tillräckligt varm bara för då kör vi med den till Luna så länge hon kan ha den.

Varför gör dom inte sånna där dragkedjor idag för? Kanon bra ju! Inget som skaver mot som små hakorna.

Min lilla rulta <3


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Vilken retrobebis :)

2011-12-08 @ 17:59:41
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: Lillevi

har köpt två overaller på tradera som har dragkejdan så, den ena är en ketch från typ i fjol och den andra vet jag inte....men super är det, har även en som det är dragkejda till hälften sen är det tryckknappar som hamnar på sidan...super bra för liten! =)

2011-12-08 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0