Det blev mest bilder idag =)

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt....
Sitter här och dricker min goda milkshake :P

Så jag bjuder på lite góa bilder istället <3

  
  
  

 
Lovis har fått en sån fin tröja av moster Jenny <3
Och kofta och mössa från min mormor och morfar.
Tack, tack :)


Bild på mig där också....
Jag hade ju en så BRAAA vecka förra veckan....
Tjejerna var här på fika och jag skulle vispa grädde...Vispen gick sönder och det väl grädde på
hela mig och halva köket....
Nån dag efter skulle jag hälla av potatisvattnet.....Hällde det över halv handen...
FYYYYYTUUUUUSAN vad ONT det gjorde!!! Men det gick faktiskt bra med handen :)

Skulle väl sova nu då......Tänk att jag alltid säger att jag ska lägga mig i tid....


Kommentera gärna
Postat av: Milis - Mamma till Devin o Levis

Vad söt hon är!! Allt bra med er annars? Full fart nu när hon kryper va? ;)

2011-01-27 @ 10:20:29
URL: http://maze.blogg.se/
Postat av: Milis - Mamma till Devin o Levis

Sv: Kan tänka mej de :)



Nej precis, de är full fart här, från morgon till kväll. Har jag tur sover dom samtidigt i två minuter så jag kan pusta ut lite ;) Längtar tills dom kan leka lite mer med varandra...

2011-01-27 @ 14:30:59
URL: http://maze.blogg.se/
Postat av: Milis - Mamma till Devin o Levis

De skiljer 14 månader mellan dom. Knappt ;) Så de kommer ju ha mycke "nytta" av varandra senare i livet tror jag...

2011-01-27 @ 18:24:23
URL: http://maze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0