Titta vad Lovis gör!!!

Titta vad Lovis gör!!
Jag är så sjuuuukt stolt över vår lilla tjej =D

Idag när vi bar upp sängen så tänkte jag om vi skulle vänta lite. Hon kunde väl få
sova i sin spjälsäng ett tag till, hon är ju så liten, tänkte jag. Men ändrade mig lika fort.
Varför inte stor säng? Går det så går det. Så, så fick det bli!

Hon tittade lite konstigt på huvudändan på sängen när jag la henne sen fick hon gosedjur
och snuttefilt och jag sa god natt.

Hon grejsar alltid en stund innan hon somnar, även i spjälsängen.
Nu testade hon att ställa sig upp två gånger, möblerade om kuddar och täcke sen kastade hon
ner allt på golvet. Men hon testade aldrig att gå ur :)
Jag gick in till henne fem gånger (är ju lite rädd att hon ska ramla och slå sig)
och på kanske 10 minuter så sov hon.

14 månader och sover i sin växasäng :)
Vi får väl se hur det går i fortsättningen..

 
 
Det är så sjuuuuuukt! Vår lilla bebis sover i en "stor" säng.
Vår lilla bebis som föresten också numera går och går jämt, jämt.
Vår lilla bebis som faktiskt snart, om sju veckor ska bli storesyster <3
Vår lilla bebis som inte alls är en bebis juh!

 

Mostermys på kvällen blev det också. Lovis fick några slantar att lägga i Jenny-grisen :)
Älskade moster, vad vi kommer sakna dig när du flyttar :(


Kommentera gärna
Postat av: Moster Jenny

Åh, min goa tjej! Jag kommer sakna er så jag förmodligen kommer spricka! :S

2011-07-31 @ 21:05:26
Postat av: Lillevi

Vilken duktig tjej ni har =) Hennes kusin kommer få bo instäng i en spjälsäng länge lääääänge! Om jag känner henne rätt skulle hon ha sysselsatt sig hela natten med att klättar upp och ner upp och ner för att sen somna på madrassen på golvet, vakna mitt i natten och springa runt och rumstera om på övervåningen ;-)



Lovis borde lära henne att lugna ner sig! =P

2011-07-31 @ 21:28:40
Postat av: Patricia

Tack :) Ja verkligen, det är tur att han vet vad han gör och gör det så bra dessutom.



Vilken glad färgklick sängen blev, verkligen RÖD! :)

2011-07-31 @ 22:39:04
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: emelie

Men sötnos då! Va roligt med STOR säng, nu får hon känna på att vara STOR ett tag innan lillesyster eller lillebror kommer =)

Minns när Thilde började med växa sängen, inge problem där heller, så skönt! =) Thilde har aldrig gått ur sängen och grejat med annat...

2011-07-31 @ 23:08:50
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis, va kuul :)

2011-07-31 @ 23:54:44
URL: http://matildac.devote.se
Postat av: Joanna

Jodå det har gått bra, han har bara hitttils sovit i den i två nätter:) Första natten var det inget krångel alls! Andra natten fick vi truga lite innan han somnade( men då hade han sovit hos mormor natten innan, så han ville helst vara vaken) men han sover hela nätterna och går upp på morgonen helt själv och leker!:) Han fick ju panik i sin spjälsäng, så vi var tvugna att göra något radikalt hihi!:)

Hoppas det går bättre för henne inatt om hon ska sova i den då också!:)

2011-08-01 @ 19:43:41
URL: http://alterere.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0