blogg.se

Ååååå! Jag brukar ju blogga från mobilen.. MEN det funkar ju inte!
Är det min telefon eller funkar det bara inte?

Våra mystjejer har iaf fått lite mjukt "gräs" till deras rum och så har det växt upp lite svampar ;)

image description

image description

Och här om dagen blev det full fart på Ted =)
Medans jag var ute på prommis med Astor så tog han ner en hylla, ställde den på vinden,
plockade undan och var redo att sätta upp den nya hyllan.. Wiiii!
Trodde inte att hyllan skulle få komma upp så fort och glad är jag för det :)
Ted tog bort högtalarna vid tv:n också, helt utan protest och det trodde jag ju inte heller.
Men han nöjde sig med högtalar bak...och den vi har på tv-bänken.

Nu finns det mer golvyta iaf. Mer yta att ställa leksaker på ;)
För inte vill jag begränsa sakerna till barnen bara för att vi "bara" har 70 kvadrat.
Eller jo, klart man får begränsa sig, men vissa saker vill jag att dom ska få ha.
(Hade jag haft ett stort hus och myyycet pengar så hade dom fått huuuur mycket som helst.)
Våra små gofisar <3
Så nu finns det plats för tjejernas ena julklapp som får stå bredvid tv-bänken.. Det andra stora kommer
att få stå i deras rum. Bil, vagn och häst har fått sina platser i högra hörnet.

image description


Kommentera gärna
Postat av: Emelie

Åh va fint :-) mysigt med en stor matta! Och kanon sött med svamparna och jag gillade dem där häng prydnaderna du köpt åt barnens rum :)

2011-11-24 @ 22:37:33
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0