Fredag

Tjolaaaahopp!!

Ganska nyligen hemkommen efter middag på jobbet. Lite avskedsmiddag för Jossan som ska till Australien i ett halvår. Sjuukt! Ett halvår! Modigt tycker jag.

Lovis sover hos sin mormor och morfar för att Ted ska på spelmässa imorrn och jag tar med mig Luna och Louise på julklappsjakt i Kupolen.
Ja, så alltså har Ted och Luna varit helt själva i fleeera timmar :)
Vi testade tidigare i veckan att ge henne ersättning och både det och flaskan gick kanon. Skööööönt! Nu kommer jag att amma så länge det går men väldigt skönt att känna att flaska går lika bra om jag vill ut med tjejerna eller nåt ;)

Merimaaaaa! Ladda, ladda :D

Sova nästa! God natt!


Kommentera gärna
Postat av: Maria

Jag vill också följa med o festa :P!!!

2011-11-05 @ 18:48:59
Postat av: Sandra

Absolut :)

2011-11-05 @ 18:52:19
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha skulle det vara en stor "grej" att pappa har varit ensam med sitt eget barn?

Fortsätt att skriva så har vi något att skratta åt!

2011-11-06 @ 22:45:09
Postat av: Matilda

Haha! Vilket pucko som kommenterat!!!

2011-11-08 @ 22:12:53
URL: http://matildac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0