Plötsligt händer det

Ja, ibland så har man tur :) För nån vecka sen kom jag på att jag vill ha en koffert i vardagsrummet att ha barnens leksaker i... Kikade runt lite på nätet och hittade faktiskt en vit som det var skrivet leksaker på, men 1200 tyckte jag var lite för mkt pengar. I Stockholm fanns det en omålad för 300, bra pris men vill ju inte åka ända dit heller..
Pappa sa vänta du, för dom där vill folk bli av med, dom nästan skänker bort dom.. Okej då! Var in på second handaffären förra veckan men då hade dom ingen.. Och så idag :) så fick jag ett mms av min brors tjej Patricia, på en koffert som stog utanför second hand för 250:-
Lite flyt ska man ha ibland :)
Den ska få bli vit så länge den står i vardagsrummet och när vi bor bättre och barnen har ett större rum så ska den få lite mer och roligare färg :)

Det får hur som helst bli ett senare projekt för jag har ju lite annat att göra först.. Först lite med kakor och bakelser, sen en ny lampa till tjejerna seeeen kofferten :) Får se hur länge jag kan vänta ;)


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Ja vill man ha en dyrare så finns det nog :P Men den ska ju gärna passa fina matsalsbordet och då får det ju inte se för plastigt ut, men det lutar nog åt den högra i krom från markslöjd.



Kistan kommer bli så mysig! :)

2011-11-12 @ 08:48:59
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken fin koffert, och vilken bra idé att ha leksaker i den!

2011-11-13 @ 13:16:08
URL: http://babylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0