40 fulla veckors magge <3

18 september



Vi har alltså gått 40 fulla veckor idag =) Nu är dom gjorda!
Nu väntar vi bara... Väntar och väntar och väntar...
Vi hade ju BF 8/9 enligt mensen men blev flyttad 10 dagar på RUL, alltså till den 18...
Både jag och Ted trodde absolut att bebisen skulle komma tidigare..
Men icke!
Jag har ju ätit hormoner så ägglossningen kan ju inte ha blivit när som helst.
Vi hade ett litet "schema", hehe över hur det funkade.

Vi kan ju bara hoppas på en kort övertid..

Lovis föddes 40+6 och då blev jag igångsatt 40+5 pga havandeskapsförgifning.
Så jag har ju inget att jämföra med förutom dom 6 överburna dagar.
Och vem vet hur länge Lovis velat stanna därinne om jag inte blev igångsatt...

VÄÄÄÄNTA var det ja!!

Du vet, när du väntar och väntar på ett paket eller nåt?
Det skulle komma inom 7 arbetsdagar. Man hoppas ju såklart att det kommer tidigare,
så du börjar hålla utkik redan dagen efter beställningen..

Du kollar brevlådan typ sjuttonhundragånger om dagen och blir lika besviken varje gång det
inte ligger där... Och när det väl ligger nåt där på dag 7... så är det en avi..
Gaah! Du måste hämta ut det på posten... Och du har ingen bil hemma för den har sambon,
så du får vänta tills han är hemma...
Men vill NU, NU, NUUUU!
Fast du vet ju i allafall....
att när bilen kommer hem så får du åka och hämta ditt paket, öppna det
 och se hur det ser ut på riktigt...
Vi väntar lite till vi...


Hihi!!
Lite så känns det... Fast MYYYCKET MEEEEER!!


Kommentera gärna
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Har du ingen bild från v.38 eller liknade? Kul att jämflra intill varandra om man ser om magen sjukigt? :D

2011-09-18 @ 21:12:45
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0