Barnen sover





Barnen sover, barnen sover i sitt lugna bo ♥

Längtar tills på lördag.
Då tar vi en tripp till Örebro och hälsar på moster Jenny :)
Ikeashopping och skoshopping är det tänkt att bli också :)

Vi ska nämnligen köpa en till spjälsäng...
Det gick ju jättebra med Lovis i växasängen första tiden. Sen började hon klättra ur, men den
biten besegrade vi också, efter ett tag. Nu behöver vi bara lägga tillbaka henne några få gånger..
Men sedan en tid tillbaka så har hon ju vaknat vi halv 6 på morgonen och kommit in till oss.
INTE OKEJ!
För hon vill inte somna i sängen igen, om man inte lägger henne i spjälsäng då..
Hon började alltså sova sämre.

Så nu sen Mini kom och hon låter lite på nätter och så, så vill jag inte att Lovis ska vakna..
Jag orkar inte springa runt som en hottentott med en bebis som ska ammas eller vad det nu kan vara..

Dom här sista tre nätterna så har Lovis fått sova i spjälsäng..Och vad gör hon?!
JO, hon sover 19,30-07,30 utan att vakna på natten!
Så nu hamnar växasäng på vinden och ny spjälis köpes :)

Mmmmmm!
Vilket lugn jag känner i mig nu.
Inget spring och Lovis sover bra.
Glad mamma glad Lovis =)

Nu får det nog slinka ner en limpa eller två med leverpastej och smörgåsgurka :P


Kommentera gärna
Postat av: Jasmine

Vad kostade din symaskin då? :) Nyfiken som man är. Men ska träna lite först. På mammas gamla. Se om det intresserar mig innan jag köper en :)

2011-09-30 @ 14:56:42
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/
Postat av: Anna

Får man vara nyfiken och fråga om hon ska heta mini ?:)

2011-10-02 @ 11:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0