Mysdag

Idag har vi haft en sån härlig dag.
En riktig mysdag =)
Numera myser vi alla dagar här hemma men idag så kände jag mig lite mer full i energi
så vi gick iväg till skuthamn och skruttade runt lite :)

Lite stros och bollkastning.
Fågelbesök, gungning, peta toarullar och så slocknade vi:)
Ted åkte till jobbet så vi gick till mor och far.
Mormor kom och mötte oss.
Tofflor fick Lovis och hon har jagat bubblor.

Minst sagt en underbar dag =)

     
    
  
    
  


Jag tycker det är så roligt nu när Lovis kan gå. Hon blir ju med på ett annat sätt.
Hon tultar runt. Och nöjdheten när den är som bäst, med endast
en pinne i handen att peta lite i sanden med. Det är väl härligt =)
Eller göra små hål med sina små fingrar i toarullarna ;)

Jag äääälskar att titta på henne när hon grejar och donar.
ÄLSKADE BARN!


Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0