v.40

Jahapp!!
Längesen var det här!!

Igår gick vi in i v.40 39+0 alltså :)



 
Lovis      v.39+1      Knölis

Idag har vi haft långbesök av Lina. Mycket trevligt! Lovis ville gärna sitta hos Lina :)

Vi sov middag när Lina åkte. Allihopa!
Lovis i sin säng, jag, Ted och Astor i vår :)

Vi tog oss sen en prommis till stan.. NÄSSPRAY stog på listan.
Jag skulle ha sparat alla flaskor som jag har förbrukat under den här graviditeten..
Det hade blivit MÅÅÅÅÅNGA!!

Väl hemma blev det mat och mys =)



Lovis har blivit väldigt mycket mera mysig. Hon vill gärna kramas en stund när hon vaknat eller
innan läggning på kvällen. Och Astor också! Han lägger sig också mycket vid mig just nu.
Det där är vårat myshörn <3


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Det är väl mysigt att hon har blivit så kramig, hon och jag satt och kramades & myste i lördags när hon sov hos Carina & Kent, så mysigt så :)

2011-09-14 @ 08:32:25
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: Matilda

de där såg ju hur mysigt ut som helst ;) <3

2011-09-14 @ 22:45:40
URL: http://matildac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0