Före 10 :)

Idag ska ni veta att vi var på Villgott redan vid klockan 10 :) vi som aldrig äter frukost en före 10.
Jag ställde klockan på 8 och gick upp en kvart senare när Luna ätit klart.

Tyst som en mus gick jag runt här hemma för att inte väcka Lovis. Kag han både sminka mig lite och ta en "ståfrukost" innan hon ropade :) Perfa! Då var det ju bara hon som skulle äta och sedan få på hela högen kläder :) Lovis visade sin älskade lilla syster elgitarren också :)

På det viset är det skönt att Lovis sover länge. Jag kan göra ordning mig själv först :)

Sen blev det som sagt Villgott :)

Hemma mötte vi en glad Astor :)

Lovis däckade på stört när vi kom hem :)


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

På söndag kan vi inte tyvärr, men kom förbi någon dag om du är ute o går bara.. Ja det lät trevligt, det vill vi gärna :)

2012-01-13 @ 16:44:21
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0