Två hjärtan

På fönterbrädan i tjejernas rum ligger två stenar, med formerna som hjärtan. Jättefina! Jag gillar dom verkligen.

Den ena stenen fick jag av....min förra kille( ja, jag har sparat den. Jag har sparat allt från det förhållandet. Det är ju en del av mitt liv och jag vill komma ihåg allt och kunna se tillbaka. Även våran förlovningsring ligger kvar i smyckeskrinet:)

Tur att svartsjuka inte existerar här hemma ;) Jag som är bästa vän med Teds ex och vi som umgås med Teds första flickvän :) Varför inte liksom?!

Hade mer än gärna haft kvar vänskapen med min förra... Tråkigt!

Har ni kvar förlovningsringar?

Tillbaka till stenarna.. Den andra stenen hittade Ted när vi var i Mallorca :)

Min fundering är..?
Måla stenarna i olika färger eller ha kvar dom som dom är?

Jag gillar dom som i sitt ursprung men ibland får jag för mig att måla dom lite ;)


Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0