En Sandra och Lovisdag <3

Idag har jag och Lovis gjort loppis, second hand, stan, en toast och en korv :) Lite kläder följde med oss hem ;) Bilar och traktorer till Lovis. Hon ropar taaaaaaaaktor så fort hon ser en ;) Luna fick baskläder. Hittade inga bil-kläder till henne :( Tråkigt! En tröja till mig också :) Vi gick hem och bakade äppelpaj för att Robin och Patricia kom hit :) Robin var duktig att äta ;) Skönt, för annars går jag och småäter..


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Haha, ja är det något han kan så är det väl att äta ;) Tack för idag och fina presenten, vi får fortsätta med Luna-träningen imorgon! ;)

2012-07-28 @ 23:22:03
URL: http://envilla.blogg.se
Postat av: Patricia

Haha, ja men då måste man ju ha en bebis att mysa med också.. Haha 2v kvar till bf och ändå undrar jag varför den aldrig kommer, blir nog en lååång väntan om jag går över ;)

2012-08-06 @ 20:28:57
URL: http://envilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0