Tjabba tjena hallå!!

Längesedan nu!!

Jag har nämligen jobbat denna vecka och pappan i huset har varit hemma ;)
Jag åker hemifrån 8.30 och kommer hem ca 18.40.. Låååånga dagar när man har två små gryn hemma. Och framför allt när jag inte jobbat på två år!

Ja det var faktiskt två år sedan jag gick hem på havandeskapspenning.

Veckan har gått bra! Har varit lite sen mellanåt. Med tanke på att vi har nytt kassasystem, nya produkter och ny färg så har det flytit på hyfsat :)

Och för Ted.... Har det också gått bra :)
Första dagen när jag kom hem så sa han: VET DU HUR MÅNGA BLÖJOR JAG HAR BYTT??
Haha! Ja, lika många som jag byter när jag är hemma?!
Nä! Det trodde han inte ;P

Nu är det iaf lördag och jag och Lovisen ska på shoppingtur till Borlänge :)


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Tycker lovis är så förbaskat himla söt på den där mittenbilden, och så ser hon alldeles nyvaken ut - gounge! Men det är de ju förstås båda två ;)

2012-04-01 @ 16:23:38
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0