Ute i snön

Nä! Nu har det varit dåligt med bildbomber på våra godingar.
Tycker ni inte det? ;)

Idag gick vi ut i den nya fina vita snön som kommit =)

När vi är ute så hörde vi en bil som kom och tutade.
Lovis skrek och höll händerna för munnen.
Det var ju tjejernas moooorfar :)
Morfar, morfar vääärldens bästa morfar <3
Och vad hade han med sig om inte om inte gubbar?!
Eller gugga som Lovis säger när hon ser dom röda små bären :)

    


 
   


Inte så mycket kort på Luna men hon ligger ju mest i vagnen när vi är ute så korten skulle
ändå se likadana ut om jag tog flera :)
Åååååå vad jag längtar tills Luna också kan gå.
Herregud va roligt det ska bli att leka :)

Fast jag myyyser med detta lilla flickebarnet med knubbiga små lår som än så länge inte
kan smita ur min famn :)

Å andra sidan så är det ju lika mysigt när storasyster väljer att krypa upp i knät :)

Åååååå! Underbara älskade små fina barnen <3
Dom är mina!


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Ja lite dåligt med uppdateringar tycker vi allt ;)

Luna går nog snart ska du se!



Muggarna är så fina, finns mycket mycket mer dessutom - de har vanliga med öron, skedar, textilier och massor mer! :)

2012-03-08 @ 16:15:33
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: Lina

Bli friska nu fina ungar så vi får träffas och leka :)

2012-03-08 @ 20:12:58
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh ja då gör vi det! Kan vi komma i e.m? Var bor ni??

2012-03-09 @ 07:49:39
URL: http://babylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0