Frukost

Vi äter frukost :)
Pappan får sova lite.

Lovis lär sig uttala vissa ord bättre medans vissa förstår vinner alls.

Nu låter det mommoj istället för mommo och bommoj istället bommo :)

Weeeeweeee betyder iallafall sked. Det kom jag på förra veckan. Så nu vet vi varför hon skriker weeeeweeeeee, när att hon inte fått sked till yoghurten ;)


Kommentera gärna
Postat av: lillevi

haha, jag jag funderar länge och väl vad många ord mina "ordbajsar" ur sig betyder. Gee - sked gööt - gröt gass - glass am -arm omma - komma, hon har svårt med k, på alla ord utom ost för då säger hon okt istället... hur nu det kommer sig =) barn borde komma med en egen ordbok =P

2012-05-20 @ 14:57:14
URL: http://livhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0